.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام ظرفیت اسکان مدارس مازندران تكميل است

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: بیش از 87 هزار نفر از مهمانان فرهنگی و غیر فرهنگی از سراسر کشور در مدارس ، مراکز توریستی ، مراکز تربیت معلم،آموزشکدههای فنی و اردوگاههای آموزشی مازندران اسکان یافتند.

به گزارش خبرنگار شمال نيوز مستقر در ستاد تسهيلات سفر، محمد علی امیری در جمع خبرنگاران افزود: از مجموع 18هزارو 915 خانوار پذیرش شده ،17 هزارو 741 خانوار فرهنگی و هزارو174خانوار نیز خانوارهای غیر فرهنگی هستند.

وی تصریح کرد: این مسافران در 500 مدرسه استان و در 6 هزارو 100 کلاس درس اسکان یافتن که در مقایسه با سال گذشته این آمار بیش از در صد است.

امیری گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری برای مسافران نوروزی ، برگزاری جشن نوروز با عنوان نماشون بهاری و اجرای تأتر و موسیقی های محلی از برنامه های فرهنگی این ادره کل است.

وی ازچاپ و توزیع کتابچه معرفی مازندران و مکانهای دیدنی و گردشگری نوروزی در بین مسافران نوروزی خبر دادو گفت: تمام ظرفیت اسکان مدارس استان تکمیل شده است و بیشتر مسافران نوروزی در غرب استان و در شهرستانهای رامسر و تنکابن اسکان یافتند.

امیری گفت: تا کنون بیش از 12 هزار700 پرس غذای گرم به صورت رایگان در بین مسافران نوروزی که در باشگاه فرهنگیان مرکز استان اقامت یافتند داده شد.

وی با اشاره به ادامه اجرای طرح اسکان مسافران نوروزی درمدارس مازندران تصریح کرد: این طرح از 27 اسفند آغاز و 12 فروردین تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به آمادگی نیروهای آموزش و پرورش در ستاد سفرهای نوروزی در استان گفت: این ستاد همچنان آماده پذیرایی از فرهنگیان و مسافران سراسر کشور است و فرهنگیان برای استفاده از تسهیلات ستاد اسکان این اداره کل می توانند به ادارات شهرستانها مراجعه کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 6 فروردين 1390
آفرين بر آموزش و پرورش مازندران واقعاً امسال گل كاشت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.